Svar på en kommentar!!!!!!

Kommentaren:
Anonym om Ny tjej:
Asså serriöst?
För det första en häst kan inte blogga.
För det andra så skriver du som du är 6 år.
För det tredje, så tror jag inte att det är hingstar du pratar om utan valacker.
För det fjärde så jävligt mycke stavfel.
Som sagt är ni verkligen seriös?

svar till en som tror hon/han är äldre än dem igentligen är
för det första om du inte gillar bloggen varför löser du den då????????, du kan ju läsa alla dom andra som handlar om nästan samma sak!!!!
för det andra jag tror inte att dom som läser inte fattar(undantag för dig)
för det tredje så är jag 110% på att det är hingstar, för jag tror inte att att man får ha en valack på en hingstuppvisning+ ägaren vet nog mycket bättre än du om det är en hingst eller valack
för det fjärde ska du inte säga något då du inte änns kan stå för din kommentar, alla kan missa och stava fel någon gång


Kommentarer
Anonym

Asså, ser du över huvudtaget vad du har skrivit?? Jag läser inte din blogg. Jag kollade snabbt in på den en gång å kommenterade den! Sen så är det inte så många som skriver bloggen som om sin häst skrev det, det är inte normalt. Sen för att påpeka så släpper man inte ihop hingstar med varandra om dom inte är unga och inte hunnit få hingst beteendet, annars så tar dom ihjäl varandra. Och då börjar man ju ifrågasätta hur kunnig du verkligen är?för som sagt så sa du ju att det var två hingstar i hagen brevid. Och det skulle ju inte vara möjligt om dom inte är unga, å då är ju din häst plötsligt väldigt pervers ;)

2012-01-19 @ 10:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0