Vänner

jag har ju lovat att vis bilder på mina vänner, här kommer lite bilder på dem
 
Detta är Gotten, han är älst i vårat stall och är rätt cool, han är väldigt klok. Han bor i hagen alldeles brevid mig.
Luren här ovanför de är min favvo kille alla kategorier, han bor oxå i hagen brevid mig tillsammans med Gotten och Luren bor dessutom i lägenheten alldelens brevid mig. När vi går in för kvällen har jag lite svårt att få ro i min kropp förrens Lluren oxå är inne, då kan jag ta det lugnt och äta å så i lugn å ro.
Svante det är våran nykomling, han kom från skåne den 28 februari, Svante de e min favvo kille nummer 2, Svante bor i hagen just precis nedanför mig och Gotten+Luren, jag å Svante brukar hänga rätt mycke ihop nere i hörnan där alla våra hagar möts. Jag blir alltid så glad då han oxå ska gå in samtidigt som mig. Svante bara älskar mat, därför fick jag ingen vettig bild på honom, mulen i backenå plocki  plock.
Hidde han är störst i stallet och tillhör de yngsta, han är lite nyfiken på mig men jag gillar inte alls honom så personligen gör det inget att han har hagen lååångt från mig. Men han är i allafall lite söt, de e ju så att alla kan ju inte älska alla här i världen, tur att han har PrinZ som kompis både som lägenhets granna och som hag kompis, grabbarna ser ut att ha väldigt kul tilsammans i alla fall.
 
Sist men inte minst har vi Prinz, han tillhör oxå de yngsta i stallet. Bästis med Hidde och bor i samma hage som honom och h ar lägenheten brevid Hiddegubben. När han kom i höstas satte människorna honom i min.... jo ni läste rätt I MIN HAGE!!!! och de det gillade jag inte alls.... Bläääääääää men nu är det bra för han  har en ny kompis Hidde, fast de e klart står jag i stallgången och han kommer in så hälsar jag artigt åsså är de ju lite kul att ha sällskap i stallet.
 
Ja sen är det ju jag då men publicerar ingen bild på mig för de flesta vet nog hur jag ser ut.
Glad påsk imorgon fyller jag år :) hoppas att jag får något x-tra gott i min krubba då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0