11 år ung idag

2002 31 mars då hände något fantastiskt, då föddes vackraste jag. Den sötaste varelsen som gått på gröna ängar
 
 
Rätt söt va?
Idag har jag fått ha en ledig dag, jag har fått börja vara utan täcke i hagen nu på dagen å vet ni hur skönt det är, åsså kan man göra sådant som jag tycker är mysigt men min matte tycker inte att det är det (hon måste lära sig att uppskatta det goda i livet). Jag har rullat mig Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va skönt det är :)
 
 
Jag föddes i slutet av Mars . Jag är brun med några vita hår i pannan . Jag  är mycket lik min mormor i typen , Jag har ärvt mycket av min fars mentalitet och är lika nyfiken som min mor . Jag är av mera feminia typen med lätta rörelser och en enorm vilja. Jag har lätt för att lära och är väldigt intresserad av vad som händer. Jag är uppväxt tillsammans med Nachura, och vi har fostrat varandra väl.
 
På en av bilderna här ovanför där jag står och kikar ut genom hag räckerna där är min första kompis Nachura, eller första å första, min första kompis är ju min mamma Ekologia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0