Regn å geggamojja igen :(

Sorry dålig uppdatering, men å andra sidan så har det typ regnat hela hösten :(
Nytt: jo jag har fått en massa nya stallkompisar :) Hidde en snygg stooooor kille han är bara 6 år så lite bebis aktig är han men förövrigt snäll å vänlig själ, jag ska fota honom någon dag. Sen har vi Prinz  som oxå är ny i mitt stall, en skimmel kille som jag inte tyckte om då han var med mig i min hage, nu går han med Hidde å de verkar verkligen vara bästisar. Jaaaa Herman har vi oxå de e en mysig kille, men så har han ju oxå arab i sig hähähä, det kommer foton sedan på alla nya stallisar :)
 
från det ena till det andra en liten film från min å mattes Sary träning i torsdags, haha kolla 39 sekunder jag hoppades att matte skulle ramla av, hon hoppade man inte jag typ som stod på bakbenen mina en liten stund för att sedan bestämma mig för att ... yes jag hoppar :)
 
ha det gott alla monsterdiggare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0