Febbi friiiiiiiiiiii :D

Wo hoooooo feberfri härligt, men jag har varit ledig idag eller ledig å ledig, jag å matte har gått en promminad, är jag utan feber i morgon oxå så ska matte tydligen ta med mig åsså ska vi skritta en tur. Det var egentligen tänkt ja först att vi skulle tävla i söndags, eller tävla å tävla jag har scenskräck, så det är nog mer som terapi, men men vi fick stryka oss pga luftvägs infektion.
 
På fredag var det tänkt att vi skulle vara  med på Robban Hoppning, men matte har bestämt att jag ska ta det lugnt i veckan jag har ju precis blivit feberfri. Ja jag berättade om stallets busfrö... Svante,  han var tuffaste killen i gårkväll å knasbollen skulle traska ut ut sin hage igen som han gjort flera gånger om dagen de senaste dagarna, i gårkväll gjorde han det igen, dock hade han nog inte räknat med att det denna gång var ström i trådarna... nå han kom ut ut hagen men har hållit sig på rätt sida i dag han kanske lärde sig den hårda vägen.
hare gött höstrutt


Kommentarer
corleonia

Bäst att ta det lugnt då sjukdom har vart på tapeten... snart vår och få gå på grönbete och hopp och lek :)

Svar: japps :) lugna puckar men snart så de sprätter i benen :)
Exi (Ekcellencjia)

2013-03-20 @ 21:37:22
URL: http://corleonia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0