Straff?

tjolagnägg plast skägg, jag tror att jag blivit straffad!! I söndags var jag inge snäll med min nya tjej, jag lät mig inte fångas gissa om att jag kan reta någon till gallfeber Precis då man nästan ska ta mig då kastar jag undan huvudet å springer iväg, jag vet minsann då jag INTE har grimma på mig, då blir jag inte lättfångad hihihihi jag har lyckats att lura mina ägare och har skött mig bra ett tag, så när de släppte ut mig i hagen i söndags utan grimma då tänkte jag tjohooooo :). På söndag eftermiddag blev jag straffad :/ jag fick gå in i stallet också fick jag en sådan där läbbig nål i halsen aj, nå sedan fick jag gå ut igen och hahahah Star fick också en nål i halsen, undrar vad han hade gjort?

Nu har jag fått ha semester i 3 dagar eller semester och semester, vila kallar människorna det men jag fick i alla fall gå ut på en promenad igår med min andra Tjej hon som alltid är så himmlarns glad, det tycker jag om. Jag promenerade ner i diket åsså tog jag och plockade lite kvistar som jag tuggade på "tandpetare".

Imorgon torsdag ska jag få börja omma igång igen skrittning står på schemat ja jo också lättare trav.

Ska visa en bild på mig å min mamma senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0