Ny häst!!! =)

wiiii nu har det kommit en riktig kille :D. Det bästa är att han BARA tittar på mig <3<3<3<3<3. Om jag går upp så går han upp, går jag ner så går han ner, han visar upp sig som "kolla vad snygg jag är" och naä min jenny komm så hade jag ingen lust att gå in i stallet, för han var ju där och flörta med mig...... När jag gick från hagen börja han springa fram och tillbaka och idag hade jag ingen tid att stå stilla i stallgången så jenny blev arg....... Då vi var på ridbanan stod han så nära som möjligt
Tänk så trevligt att ha en kille som bara har ögon för dig oavsätt om det finns en snyggare tjej(men i det här fallet finns det inte det) <3<3<3<3 <3<3<3<3 god natt nu ska jag sova och dröma om min kille<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0