Muldagen

hej hej, hur många visste att det var mulafton igår???? jag fick mycket godsaker i krubban =) Jag och tre andra hästar+ryttare red runt byn...... det var jag, Rigel, Chivas och Adde.... men tydligen gick jag och Rigel fortare så våra ryttare stanna oss då och då, tillslut blev dom less och strunta i dom så när vi komm hem så var det vi sen ca 10 min komm chivas och adde, ganska söliga om jag får säga det själv.... men i dag var det muldagen, min jenny var borta så min skötare komm jag hade det kul =) =D
bilder från igår kommer imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0