Mars solsken <3


Oj va skönt det har varit varmt ute idag :-) Jag har fått vara nakenfis tihi å det var så sköööönt, eller som stormatte säger att jag ska samla B-vitaminer... fast jag tycker att nakenfis låter mycke roligare, eller va tycker du?

Jo jag har börjat med min hoppträning tillsammans med min lillmatte och det är så roligt, det är tänkt att vi ska börja att tävla tillsammans å det ska bli så roligt då jag hoppar så fint :-).

Ja en sak till, jag har blivit mätt... jag är 146 cm hög över marken då jag är nyverkad (typ dagen innan jag skulle mätas), det är bra för då får jag tävla som D-ponny, det var inge läskigt alls och vet ni att på ATG-kliniken i Boden fanns det små fönster liksom nästan högst uppe mot takanslutningen på väggen och det såg jag och försökte att titta ut, men då drog människorna ner rullgardinen så var de intressanta borta. Det som däremot var läskigt var att de satte in ett chip i min vackra hals... fatta ett chip i min hals å den chipp sprutan var stor. Nå ja det är gjort nu och glömt, ha det gott alla andra pållar och pållor där ute <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0