Rimfrost


Jaaa vad underbart det har blivit varmare ute nu, vet ni hur kallt det har varit i en vecka jag till och med fick rimmfrost på ögonfransarna -35 brrrr, som tur är att jag har fått vara ledig då, vi har bara gått små prommenader och så har det blivit rätt mycke pyssel med mig i stallet :-). Nu är jag på g igen hoppträning står på schemat på måndagar det ska bli så kul, men dagen föra jag ska hoppträna bör jag få jobba tänka med huvudknoppen då blir jag jättefin, det kommer nog bli en härlig helg i helgen med sköna temperaturer och kanske lite skoj oxå, ha de gott så bloggar jag mer en annan dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0