Hoppat

Tjolahopp äntligen har jag fått hoppa, det var så längesedan ja exakt 2 månader å då gick det väl lite sisådär, jag testade min ryttare då nå så grymt mycket, men idag var jag samma underbara jag som när jag å min ägare hopp tränade tillsammans första gången. det var så jätteroligt vi började försiktigt då min ryttare inte riktigt visste om jag skulle sticka eller ej, ha ha ha först över liggande bommar sedan blev det 40 cm, 50 cm 60cm, 70cm och 80 cm och jag flyger, flyger över hindren, högt över :). Vilket team vi ska bli sedan.
Eftersom att jag inte hoppat på så länge så slutade vi vid 80cm och då det gick som bäst, de e bra för jag tycker att man ska sluta då det går som bäst.

Från det ena till det andra jag har fått nya grejer :) ett alldeles nytt sommar regntäcke kejsar rött, det fick jag prova här om dagen å va fint det var och idag fick jag ett alldeles nytt ulltäcke det var oxå så jättefint. Nu ska jag lattja ett tag till ute i min hage innan jag ska gå in för natten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0