Utflykt????

Idag har jag och min mamma varit på äventyr :) När min mamma lastat ut mig ur transporten tittade jag mig omkring, det första jag såg var ett hus eller det var likt ett sånt iallafall... Det första jag såg när vi kom in i stallet var det en stor kille som jag tydligen skulle stå brevid...... Jag tror att han försökte smaka på min hals och det gillade jag inte, nåja min mamma slängde in mat och gav mig vatten sen gick hon........Några timmar senare kom hon tillbaka tillsammans med några andra människor, det var tydligen dax att bli sadlad och tränsad..... Tydligen hade dom tänkt rida ut så jag följde med, jag säger bara en sak gud vad söligt dom där framme gick.... Då vi trava försökte jag ta galopp men det fick jag inte :( när vi äntligen var framme skulle vi gå, trava och galoppera en sträcka det tyckte jag var kul efter det red vi tilbaka och jag fick åka hem men hej svejs syns snart igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0