Im the best

Oj oj oj vilken fantastisk sommar, jag å matte har varit på läger, NH-läger det var så kul..... vi ska troligen tillbaka nästa år :), Sen har vi gjort tävlingsdebut....... men de gick dessvärre inte så bra, vet ni hur mycke det finns att titta på på ett riktigt tävlingsområde...... massor hahaha, men min familj säger att det är bra träning för mig att komma ut på områden så vi ser allt som träning nu, eller som min familj säger..... min tid kommer, jag har ju bara varit ute på tävlingsområde typ 8 gånger i mitt liv, 1 gång som 4 åring, min första klubbtävling hösten 2011, min 2 a klubbtävling våren 2012, 2 st pay & Jump försommaren 2012  åsså 2 tävlingar  slutet av juni och mitten av juli 2012.
 
Den 12 augusti ska vi på tempoträning i blåsmark, för att sedan i september delta i en distansritt... det ska bli jätteroligt det oxå.
 
 
Här är några videoklipp från min å mattes hoppträningar, ha det gott nu ska jag fortsätta att mumselimumsa gräs♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0