Får jag presentera mig

hej jag heter Ekcellencjia och är ett Arabiskt fullblod eller som jag säger, är jag en ökenhäst och jag är född 2002-03-30. I mitt stall är det jag som bestämmer och det är sex killar och jag som bor där..... Vi har tillomed egna rum!!!!!!!
Luren som är min granne är min pojkvän(men han vet inte det), första gången jag såg han börja jag vrål brunsta <3<3<3<3<3, sen är det Got to be eller gotten som alla säger, är älds i stallet, på andra sidan är adde den minsta ponnyn i stallet han är ganska busig, granne till adde är chivas som värkar vara wanna be diva :P. Rigel som gämt står i arslet på chivas blir galen då han inte är vid chivas. Och så har vi han som är störst och yngst Flying star han tror att han är jätte liten och han har ingen koll på sina fötter
hej då ska stå och titta då luren äter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I huvudet på Ekcellencjia

Ett arabiskt Fullblod, det är jag det eller Ekcellencjia (Exi) jag är född 2002. Här är lite tankar å funderingar och lite om mig å min matte. Det är tänkt att vi ska ut på tävlingsbanorna sen då både jag å min matte älskar att hoppa. Som sagt en blogg vinklat från ett annat håll

RSS 2.0